Jag har blivit "tagen"

På bloggarna cirkulerar det nu runt en utmaning. Den går ut på att utse sina 4 favoritbloggar:)
Jag har blivit  "tagen" av 
Malin/CarlssonKarlsson blogg och camillas nya hem. Jag tackar och bockar och vill varmt rekomendera deras fina bloggar också!!

Nu ska jag utse 4 av  mina favoritbloggar och det är inte lätt..Jag har ju så många favoriter som jag försöker hinna med att läsa..

Purple Area: Denna blogg läser jag verkligen dagligen..får jag inte besöka den så får jag abstinens..:)
Massor av tips och ideer till alla rum..Härliga färger och kul läsning!

En mammas dag: Underbar blogg med kul läsning och fantastiska bilder och illustrationer. Jag kan gå in och bläddra bland gamla inlägg om och om igen..

WoopsieDaisy: Den här tjejen är fantastiskt kreativ. Tar underbara fotografier och är en hejare på scrapbooking. Se och inspireras!

Chez Lisen: Mycket inspirerande läsning om inredning, design och smaskiga recept. En blogg man blir glad av!!

Det var 4 av mina favoriter men jag skulle kunna lista många fler..Många vet jag redan har blivit listade så dem tog jag ej..

Kram anna.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback