Utmaning

Utmaning

Jag har fått en utmaning av  Hanna.

5 saker i min frys
* hallon * blåbär * kantareller * Glass (piggelin)* köttfärs

5 saker i min garderob
* Tunikor * Leggings * Koftor * Jeans * Kjolar

5 saker i min väska
* Kamera * Nycklar * Mobil * Kalender *Plånbok

5 saker i badrumskåpet
* Tandborste * Smink * Ansiktskräm * Deo * Hårsnoddar

5 saker i min bil
* Mobilladdare *  Tomma flaskor *  Skräp:)* Jobbprylar * CD-skivor

Vet inte om variationerna kan bli så många på mer än möjligen vad man har i frysen, men
jag skickar utmaningen vidare till 5 bloggare och har valt:

*Lissen to
*Ulrika
*Jennys hus
*Anna/Secondhandsisters
*Malin


Kommentarer
Postat av: jenny

tack för utmaningen. Antas och kommer upp på bloggen så småningom:-)

Kram/jenny

Postat av: || p e r l a n

Hej svejs! Var ett tag sedan jag var här och hälsade på. Jag måste verkligen bättra mig, eller prioritera om min tid kanske det är.. ja, eller nått.. :)

Hoppas allt är bra annars!

kram kram

2008-09-20 @ 19:29:34
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Malin Inspiration & design

Hejsan! Tack för utmaningen! :)

Ha en skön Söndag!!



/Malin

Postat av: Lissen

Hejsan. Vad roligt att få en utmaning från dej!Har redan gjort den, fanns på min blogg den 15/9 om du vill titta! Men det blir väl fler roliga utmaningar framåt i tiden!

Kramelikram

2008-10-02 @ 10:38:01
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback