Semester!

image402

Köpte denna vackra burk på Koloni garden igår.
Vill gärna visa den för den är ju så fin!
Nu börjar min semester förresten, ska bli hur skönt som helst.
Börjar med att åka till Gotland en vecka och hoppas på att
vädergudarna är med mig, sen får vi se vad jag hittar på.
Min förhoppning är att jag ska hinna blogga lite mer för jag tycker ju det är så kul.
Tack för alla jätte gulliga kommentarer!
Tyvärr har jag varit ganska slarvig med att svara på dem och själv gå in och läsa mina favoritbloggar, men det kommer jag att mysa med under regniga dagar på semestern.
Många har frågat om min sovrumstapet.
Den är från Nina Campbell och heter Florissant. Kollektionen heter Bovary.
Jag har köpt den hos Måleributiken i Alvik och via deras hemsida kan man både beställa tapetprov och tapeter.
"Fuskspisen" kostade drygt 3.000:- på Asko Möbler.
Vaserna i föregående inlägg är från 49 Kvadrat.
Trevlig helg allihop!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh vilken härlig blogg! Hit kommer jag garanterat igen!
/Vicky

Postat av: Mia

Vilken snygg burk!

2007-07-22 @ 00:00:58
URL: http://hemochlycka.blogspot.com/
Postat av: Kix

Riktigt snygg burk det där!

2007-07-22 @ 20:44:06
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback